這首歌應該我想沒有人不知道的吧?

很好聽,把它加入歌單才發這文XD

我到今天才知道這首歌的歌名ww

沒辦法,這首歌出來的時候我才7歲- -..

7歲誰會聽流行音樂啊.............還在聽兒歌吧XDD

 

其實搖滾...部分搖滾真的是很吵- -...

但是艾薇兒是的搖滾都很對我口味

不過個人覺得,艾薇兒的歌聽太多次會膩...

 

Complicated是十年前的歌..那時艾薇兒也才17歲耶!!!!!!那不就跟我現在一樣嗎- -

啊!!!!!!!!!!!!!!!!!好希望自己也有像她一樣的才華- -

唉~不過不可能...我什麼樂器都不會呢wwww

 

Uh huh, life's like this
沒錯 人生就是這樣
Uh huh, uh huh, that's the way it is
是 就是這麼回事
Cause life's like this
人生不就是這樣嗎
Uh huh, uh huh that's the way it is
是 就是這麼回事
Chill out what cha yelling' for?
冷靜點 幹嘛大小聲
Lay back it's all been done before
放輕鬆 能做的都做了
And if you could only let it be
如果你不要那麼矜持
you will see
你就會發現
I like you the way you are
我喜歡原來的你
When we're drivin' in your car
可是坐在你的車裡
and you're talking to me one on one but you've become
與你一對一獨處時你卻變成…
Somebody else round everyone else
某個我不認識的人
You're watching your back like you can't relax
你明明渾身緊繃卻想裝得正經八百
You're tryin' to be cool you look like a fool to me
你想耍酷可是在我看來那很愚蠢

Tell me
告訴我…
Why you have to go and make things so complicated?
你為什麼一定要把事情搞得超複雜
I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated
沒事幹嘛裝得一副 就是讓我看了不高興的樣子
Life's like this you
人生不就是這樣嗎
And you fall and you crawl and you break and you take what you get and you turn it into honesty
就算你跌倒爬不起來又摔斷腿
and promise me I'm never gonna find you fake it
你也要帶著傷誠實面對人生乖乖答應我 真的不要再那麼虛偽了
no no no
不要再虛偽了

You come over unannounced
你一聲不響的走過來
dressed up like you're somethin' else
穿得一點都不像你
where you
你在哪
laugh out when you strike pose yourare and where it's at you see
你自以為酷 你這個樣子真的讓人很受不了

you're making me
只會讓我笑到不行
take off all your preppy clothes
拜託你脫掉虛偽的乖乖牌面具吧
you know you're not fooling anyone
你這個樣子耍的可是你自己
when you've become
當你變成…
Somebody else round everyone else
某個我不認識的人
Watching your back, like you can't relax
你明明渾身緊繃卻想裝得正經八百
Trying to be cool you look like a fool to me
你想耍酷可是在我看來那很愚蠢

Tell me
告訴我…
Why you have to go and make things so complicated?
你為什麼一定要把事情搞得超複雜
I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated
沒事幹嘛裝得一副就是讓我看了不高興的樣子
Life's like this you
人生不就是這樣嗎
and You fall and you crawl and you break
就算你跌倒爬不起來 又跌斷腿
and you take what you get and you turn it into honesty
你也要帶著傷 誠實面對人生

promise me I'm never gonna find you fake it
乖乖答應我真的不要再那麼虛偽了
no no no
不要再虛偽了 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    蘿倫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()