啊~靈魂就是這種感覺啊.........

原來我也愛靈魂樂..

安靜抒情一點的音樂果然比較適合我。

這首真是越聽越感動....

 

 

I know I can't take one more step towards you
知道我再也無法接近你一步
Cause all that's waiting is regret
因那等待的只是後悔
Don't you know I'm not your ghost anymore
你是否知道我不再如影隨形
You lost the love I loved the most
你失去那 我付出甚深的愛
I learned to live, half alive
我學著生存 苟延殘喘
And now you want me one more time
如今你又想要我了


Who do you think you are?
你以為你是誰?
Runnin' 'round leaving scars
來來去去 留下傷痕
Collecting a jar of hearts
蒐集著那罐中之心
Tearing love apart
將愛扯得粉碎
You're gonna catch a cold
你將感受到寒意
From the ice inside your soul
來自你冰冷的靈魂深處
Don't come back for me
別回頭來找我
Who do you think you are?
你以為你是誰?


I hear you're asking all around
我聽見你四處詢問著
If I am anywhere to be found
我人身在何處
But I have grown too strong
但我已經茁壯
To ever fall back in your arms
不再會回到你的懷抱
I learned to live, half alive
我學著生存 苟延殘喘
And now you want me one more time
如今你想要我了

Who do you think you are?
你以為你是誰?
Runnin' 'round leaving scars
來來去去 留下傷痕
Collecting a jar of hearts
蒐集著那罐中之心
Tearing love apart
將愛扯得粉碎
You're gonna catch a cold
你將感受到寒意
From the ice inside your soul
來自你冰冷的靈魂深處
Don't come back for me
別回頭來找我
Who do you think you are?
你以為你是誰?


It took so long just to feel alright
等待痊癒 費盡多時
Remember how to put back the light in my eyes
牢記如何 將視線收回 到我眼裡
I wish I had missed the first time that we kissed
但願我錯過了 我們初次相吻 的那一刻
Cause you broke all your promises
因你擊碎了 你所有的承諾
And now you're back
如今你回來了
You don't get to get me back
別想要我再回頭


Who do you think you are?
你以為你是誰?
Runnin' 'round leaving scars
來來去去 留下傷痕
Collecting a jar of hearts
蒐集著那罐中之心
Tearing love apart
將愛扯得粉碎
You're gonna catch a cold
你將感受到寒意
From the ice inside your soul
來自你冰冷的靈魂深處
Don't come back for me
別回頭來找我

Who do you think you are?
你以為你是誰?
Who do you think you are?
你以為你是誰?
Runnin' 'round leaving scars
來來去去 留下傷痕
Collecting a jar of hearts
蒐集著那罐中之心
Tearing love apart
將愛扯得粉碎
You're gonna catch a cold
你將感受到寒意
From the ice inside your soul
來自你冰冷的靈魂深處
Don't come back for me
別回頭來找我
Who do you think you are?
你以為你是誰?
Who do you think you are?
你以為你是誰?
Who do you think you are?
你以為你是誰?
Who do you think you are?
你以為你是誰?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    蘿倫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()