第一次聽 I'm with you的時候就愛上了...

這應該是抒情搖滾吧?

其實我分不出來抒情搖滾跟英倫搖滾的差別...

要分的話果然還是靠直覺XDDDD

反正這首我認為是抒情搖滾啦!!!!!因為跟我的英倫搖滾比起來沒那麼吸引人XD

但是這首也蠻愛的,歌詞寫得很好

 

 

I'm Standing on a bridge
我站在橋上
I'm waiting in the dark
在黑暗中等待
I thought that you'd be here by now
我以為你會出現
There nothing but the rain
可是這裡只有雨絲
No footsteps on the ground
地上沒有腳印
I'm listening but theres no sound
我傾聽著但卻了無聲息

Isn't anyone tryin to find me?
有人在找我嗎?
Won't somebody come take me home
有人能帶我回家嗎?
It's a damn cold night
這是個酷寒的夜晚
Trying to figure out this life
我試著思索人生
Wont you take me by the hand
你可以牽著我嗎?
take me somewhere new
帶我到新的天地
I don't know who you are
我不知道你是誰
but I... I'm with you
但是我 我要跟隨你
I'm with you
我要跟隨你

I'm looking for a place
我在找一個地方
searching for a face
找一張臉孔
is anybody here i know
這裡有我認識的人嗎?
cause nothings going right
因為凡事都不對勁
and everything a mess
一切都亂糟槽的
and no one likes to be alone
而且沒有人喜歡寂寞

Isn't anyone tryin to find me?
有人在找我嗎?
Won't somebody come take me home
有人能帶我回家嗎?
It's a damn cold night
這是個酷寒的夜晚
Trying to figure out this life
我試著思索人生
Wont you take me by the hand
你可以牽著我嗎?
take me somewhere new
帶我到新的天地
I don't know who you are
我不知道你是誰
but I... I'm with you
但是我 我要跟隨你
I'm with you
我要跟隨你


oh why is everything so confusing
為什麼每件事都令人困惑
maybe I'm just out of my mind
也許我真的瘋了
yea yea yea


It's a damn cold night
這是個酷寒的夜晚
Trying to figure out this life
我試著思索人生
Wont you take me by the hand
你可以牽著我嗎?
take me somewhere new
帶我到新的天地
I don't know who you are
我不知道你是誰
but I... I'm with you
但是我 我要跟隨你
I'm with you
我要跟隨你


Take me by the hand
牽著我的手
take me somewhere new
帶我到新的天地
I dont know who you are
我不知道你是誰
but I... I'm with you
但是我 我要跟隨你
I'm with you
我要跟隨你

Take me by the hand
牽著我的手
take me somewhere new
帶我到新的天地
I don't know who you are
我不知道你是誰
but I... I'm with you
但是我 我要跟隨你
I'm with you
我要跟隨你
I'm with you...
我要跟隨你

arrow
arrow
    全站熱搜

    蘿倫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()